پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دانشجویان ، کامپیوتر و کتابخانه متحرکند و در عمل کارایی ندارند

دانشگاه ها کارآفرین باشند

دانشجویان ، کامپیوتر و کتابخانه متحرکند و در عمل کارایی ندارند

- 1402/11/15

امام جمعه گناباد در مراسم رونمایی از 4 محصول فناورانه مرکز رشدفناوری گناباد گفت: دانشجویان ،کامپیوتر و کتابخانه متحرکند و باید در بستر تجربی و حرفه عملی وارد شوند وگرنه کارایی لازم را نخواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد،به مناسبت دهه مبارک فجر ، در سومین روز از این دهه با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان  گناباد،از 4 محصول فناورانه تولید شرکت های مستقر در مرکز رشدفناوری گناباد رونمایی شد.

حجت الاسلام صادقی نسب در این مراسم گفت: حمایت از محصولات داخلی در قبل از انقلاب نبود و امروزه این موفقیت ها و تولیدات داخل باعث خوشحالیست و به میتوانیم بگوییم به خودکفایی رسیده ایم.

وی افزود:مرکز رشد فناوری زمینه لازم برای تولید و تبدیل دانستنی های دانشجویان به تولید مورد نیاز کشور را فراهم میکند و دانشجویان، کامپیوتر  و کتابخانه های متحرکند ولی باید در بستر تجربی و حرفه عملی وارد شوند وگرنه کارایی لازم را نخواهند داشت.

امام جمعه گناباد با اشاره به اینکه دانشگاه ها کارآفرین باشند،نه اینکه فقط تولید مدرک  داشته باشند، ازدانشگاه ها خواست ارتباط با مرکز رشد و صنایع را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام  حسن صادقی نسب، امام جمعه گناباد در این مراسم گفت:  مرکز رشد فناوری  زمینه لازم برای تولید و تبدیل دانستنی های دانشجویان به تولید مورد نیاز کشور فراهم نموده و بعلت افزایش محصولات تولیدی فناورانه از مهندس تقوی مدیر مرکز رشدفناوری گناباد تقدیر نمود.


دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.